Site Haritası  İletişim  RSS

Yorumlar

Evli Çocuklu Ablamı Sikiyorum
son zamanlarda daha iyi bir sikişme hikayesi okuma
-----------
O gece beni sırayla zorla sikip durdular hikayesi oku
o gece orda olup sana bende zorla tecaqwüz etmek i
-----------
Ogrenciyken ev kiramı gotumle odedim
bende kadın çamaşırı giyip sikilmeyi çok seiyorum
-----------
O gece beni sırayla zorla sikip durdular hikayesi oku
bidebanaler amcığını nolur
-----------
O gece beni sırayla zorla sikip durdular hikayesi oku
sex isteyen bayanlar yada çiftler herşey sırdaş ol
-----------

Reklamlar

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

olgun ve genç hikaye Etiketi


olgun ve genç hikaye olgun_ve_gen_hikaye

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ilk olma istegi
slm arkadaşlar benim adım caner bu yaz başımdan geçen olayı szlerle paylaşmak istedim. internet mustafa diye biriyle tanıştım ve uzun süre onunla kon
1016
Designed By : sex hikaye
Bu sitede tanistigim ecemm ile oteldeki fantazimiz
Merhaba arkadaşlar ben emir , 2 hafta önce bir arkadaşlık sitesinde ecem nickli taş gibi kalçaları olan bir bayan ile kamerada karşılıklı özel sohbe
6760
Designed By : sex hikaye
Ben Kübra Tuğba ve beklenmeyen anlar...
Aniden bastıran yağmura yakalanmıştım. Hava birden griye kesmiş, yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyordu. Baştan aşağı sırılsıklam bir şekilde hızlı
4345
Designed By : sex hikaye
Kız kardeşimle acı çektirmeli sex hikayesi
slm arkadaşlar size anlatacagım hikayem basımdan bir ay önce geçti bir gün işten moralim bozuk eve geldim kapıyı actım eve girdim kardeşim hayırdır ab
26
Designed By : sex hikaye
LISELI LEZBIYENLER
Gece yarısıydı, arkadaşlarımla geldiğim Antalya’daki otel odasında en yakın arkadaşım Arzu ile sohbet ediyorduk, balkonda içkilerimizi almış dedikodu
2219
Designed By : sex hikaye
uclu sex
ben carter 28 yasindayim.annem 45 yasinda sexi birisi.amcamin karsisi sarisin 45 yasinda.bir gun annemle tv izliyoduk birden bir telefon geldi annem b
2355
Designed By : sex hikaye
Asansörde Yedim
slm ben 22 yaşında yakışıklı sayılacak 1,86 boyunda ve 80 kilo bi erkeğim bundan 6 ay önce yazın adanada eve çıkmak için apartmana girdim asansör 10.
2273
Designed By : sex hikaye
Üyelerimizden ayferin stajeriyle zorla sikiş hikayesi
ismim ayfer 27 yasindayim bir sirkette yonetici olarak calisiyorum stageir almistik benle calisiyordu 4 ay kadar gecmisti artik biraz da samimi lesmi
55
Designed By : sex hikaye
İlk hayalim gerçekleşti
Merhaba ben istanbul'dan yazıyorum bu hikayeyi. Adım yalçın okuldan sınıf arkadaşım berfin ile başımdan geçen olayları size anlatacagım. 19 yaşında l
7787
Designed By : sex hikaye
Kuzenimle ormanda ilk seks hikayemiz
Kuzenimle ormanda ilk seks hikayemizKuzenim esra ablam 17 yaşında sexi bir kızdır. sürekli facebooktan görüşürüz. bir gün yazışırken bize geleceğini s
2395
Designed By : sex hikaye
Mağazada Sikildim sex hikayesi
Merhaba ben İstanbul’dan 162 boy 52 kilo tanga ve külotlu çorap kullanan poposunda kıl bırakmayan bakımlı pasif gayım. Kendime kıyafet almak için daha
992
Designed By : sex hikaye
COŞKULU SEKS DENİZİ
Hiç ummadığım coşkular denizini Marmaris’te keşfettim. Sevgilim Emel’in (51 yaşında ) 17 şaşındaki oğlu Metin ile Marmaris’e 11,5
4403
Designed By : sex hikaye
Fantazi Hikayemi Anlatıyorum
Meraba ben istanbulda oturuyorum benim nilgün isminde bir kardeşim var bundan iki yıl kadar önçe bir yaz günü evde sıkılmış oturuyorduk kendisi çok çe
13512
Designed By : sex hikaye
guzel bı anı
Slm Ben Murat istanbulda Yaşıyorum.. Açıkçasını söylemek gerekirse böyle bir anıyı bu şekil paylaşmak Doğru Olmayabilir ama Gizlilik payı yüksek
1952
Designed By : sex hikaye
Ablama ve Anneme Tecavüz
Aslında ensest ilişkilerden bu hikayeleri okumadan önce ilgilenmezdim ama ablama karşı her zaman bir ilgim vardı. Ablam 29 yaşında, balıketli, sarışın
1381
Designed By : sex hikaye
16 Lık Sevgilimi Yedim
Merhaba erotik hikayen okuyucuları. Siteyi Uzun Zamandır Takip Ediyorum. Geçenlerde Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum Öncelikle Şunu Belir
10012
Designed By : sex hikaye
Ben Kübra ve Tuğba
Aniden bastıran yağmura yakalanmıştım. Hava birden griye kesmiş, yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyordu. Baştan aşağı sırılsıklam bir şekilde hızlı
4639
Designed By : sex hikaye
Sexy Webcam Kızı Araya Girmiş
Bu videoda harika bir açıklık var dikkatlice bakmanızı tavsiye ederim
8439
Designed By : sex hikaye
eşimin köyünde
esra,hikayemi biriyle paylaşmalıyım ve bu siteyi buldum neyse basımdn gecen olay bu yaz oldu esım tokatlı ve bu yaz bır miras olayı yuzunden köye gitm
1382
Designed By : sex hikaye
Ablam ve anneme köyde zorla tecavüz ettim
Ablam ve anneme köyde zorla tecavüz ettimslm ben burak 22 yaşındayım. askerden yeni gelmiştim. 1 hafta sonra annemin köyüne gittik. bende de asker hal
3909
Designed By : sex hikaye
Ping your blog, website, or RSS feed for Free DMCA.com Protection Status İnternet Hizmetleri İnternet Hizmetleri