Site Haritası  İletişim  RSS

Yorumlar

Evli Çocuklu Ablamı Sikiyorum
son zamanlarda daha iyi bir sikişme hikayesi okuma
-----------
O gece beni sırayla zorla sikip durdular hikayesi oku
o gece orda olup sana bende zorla tecaqwüz etmek i
-----------
Ogrenciyken ev kiramı gotumle odedim
bende kadın çamaşırı giyip sikilmeyi çok seiyorum
-----------
O gece beni sırayla zorla sikip durdular hikayesi oku
bidebanaler amcığını nolur
-----------
O gece beni sırayla zorla sikip durdular hikayesi oku
sex isteyen bayanlar yada çiftler herşey sırdaş ol
-----------

Reklamlar

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

topuklu porno Etiketi


topuklu porno topuklu_porno

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
mecburen komşumun ogluna verdim
Ben istanbuldan selda 22 yaşında konfeksiyon içşisiyim sizleri bekletmeden hemen hikayeme geçiyorum.. Biz 5 katlı bir binanın en üst katında yaşıyordu
4516
Designed By : sex hikaye
Ensest Sex Hikaye
Selam adım Hasan 20 yaşındayım ve ablamla birlikte yaşamaktayım arkadaşlar bi akşam ablam bana dediki içki alda içelim bende neyse gittim aldım cekmey
18105
Designed By : sex hikaye
Dayımın kızı ile geceler...
şimdi hikayeye nerden başlayacagımı bilmiyorum ama önce kendimi tanıtim ben caner 174 boyundayım kilom 68 hafif kilolu olsamda geniş omuzlu kaslı biri
4800
Designed By : sex hikaye
Kuzenimi tuvalette siktim
Kuzenimi tuvalette siktim Merhaba ben de başimdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Ben şuan 21 yaşındayım. Bu yaşıma kadar istediğim he
2171
Designed By : sex hikaye
KAYINÇOYLA KARILARI TAKAS ETTIK
KarımAsuman la eskiden iyi sikişirdik ama son zamanlarda sikişlerimiz pek heyecanlı değildi sikişmiyoruda diye bilirim artık çok kötüye giden sikiş ha
2097
Designed By : sex hikaye
annemi ilk kez fahişeler gibi
Selamlar ben size annemi ilk nasıl siktiğimi anlatacağım. Öncelikle annemden bahsedeyim, annem 165 boyunda dolgun kalça ve göğüslü kalın ve sert bacak
1279
Designed By : sex hikaye
Önce Yaptı Sonra Sattı Hikayesi
Selam adım canan fahişelik yapıyorum. Çok ahım şahım güzelliğim yoktu. Bir iki talibimi de geri çevirdikten sonra evde kaldım. Ailemin ekonomik
1128
Designed By : sex hikaye
enderesan
slm ben muratberk istanbulda yaşıyom iş yerımın tepalasında numaram 541 bulunuyo 817 tlf numaramı 14 alan dul 49 komşu benı aradı evımde arza var dı
1584
Designed By : sex hikaye
sex\'i ögrendim
Merhaba ben şuan 29 yaşındayım. esexhikayeleri.org 18 yaşındayken başımdan geçen ve tam 4 yıl süren bir ilişkimi anlatmak istiyorum. Karşı komşularımı
806
Designed By : sex hikaye
Abim Ve Sevgilisini Sevişirken Gizlice İzledim
Ben Fatma 28 yaşındayım konyada yaşıyorum hikayeme geçiyorum 19uncu doğum günümde abim ferdi kız arkadaşı seldayı davet etmişti.. Abimde dahil bütün a
3998
Designed By : sex hikaye
kız arkadasımın kankasını becerdım
bu siteyi takip ettiğimden beri güzel ve heyecanlı hikayeler olduğunu gördüm. Size gerçek bir hikaye anlatacağım Ben Ankara’da yalnız yaşayan, sex yap
2538
Designed By : sex hikaye
COŞKULU SEKS DENİZİ
Hiç ummadığım coşkular denizini Marmaris’te keşfettim. Sevgilim Emel’in (51 yaşında ) 17 şaşındaki oğlu Metin ile Marmaris’e 11,5
4439
Designed By : sex hikaye
giyim mağzasında çalışan kızı kabine atıp zorla siktim
Merhaba arkadaşlar.Ben Ankaradan osman.32 yaşında bekar bir erkeğim. size geçen ay başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Bir firmada çalışıyorum
11502
Designed By : sex hikaye
Sevgilimin Esmer Güzeli Bakire Arkadaşı Gizem
ben Akın sevgilimin adı da nilay Nilay ile üniversite yıllarında tanıştık önceden çok çapkın biriydim Nilay la tanışınca bütün çapkınlığım bitmişti .K
844
Designed By : sex hikaye
zenci büyük yarraklı iki kadın sikiyor
bu olay tamamen gerçek iyi okuyun… aile dostlarımız bize geldi.. yaz tatili olduğu için tura çıkmışlardı.. çok severdim bu aileyi.. nilay da serpilmiş
4192
Designed By : sex hikaye
Anneside becerdi
Gunduz serkanı gordum bana bodrumu işraet etti az sonra peşinden indim gel yavrum pişman olmayacaksın seni bulutlara çıkaracam bana iltifatlar yagdır
7348
Designed By : sex hikaye
ANNEME DEFALARCA PATLADIM
MERHABA ANLATACAĞIM HİKAYE TAMAMEMN GERÇEKTİR ŞUAN 28 YAŞIMDAYIM BU OLAYI YAŞADIGIMDA 20 YAŞINDAYDIM ANNEME İLGİM 18 YALARINDA BAŞLADI HERGÜN OTUZBİR
7757
Designed By : sex hikaye
cemileyle ilk tecrübemiz
TÜRBANLI CEMİLEYLE İLK SİKİŞİMİZ Mrb fantezi seven dostlarım size yakın zamanda başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum ama önce kendimi t
945
Designed By : sex hikaye
sinoplu bakirem
sinopta 19yaşında bir gencim kendimden biraz bahsedeyim 185 boyunda atletik vücutlu esmer kara gözlü ve kısların gerçekten ilgisini çeken bir tipim. n
1708
Designed By : sex hikaye
ayla ile muhteşem gece
merhaba arkadaşlar ben yozgat tan cem 31 yaşında balık etli 165 boyunda bir erkeğim sizlere başımdan geçen gerçek bir anımı anlatmak istiyorum günlerd
1215
Designed By : sex hikaye
Ping your blog, website, or RSS feed for Free DMCA.com Protection Status İnternet Hizmetleri İnternet Hizmetleri